20 August 2011

Gelak Sampai Pecah Perut

Assalamualaikum kepada semua pembaca-pembaca..
Hari ni Kure2 nak cerita mengenai seorang bekas pemain bola bertukar menjadi seorang 
PRANKer  terkenal.. haha..  
 Sapa yang tak kenal dengan RĂ©mi Gaillard.  
 Pemain bola yang memiliki ketepatan tendangan yang sangat hebat.
Memang hebat gila la bila dia tendang bola. Kalau tak caya boleh tengok dekat bawah ni.



Yang best nya macam mana tah dia boleh bertukar menjadi seorang PRANKer den pun tak tahu la..  
 Semua video-video dia memang terbaik. Sapa-sapa yang sedih pun boleh tergelak bila tengok video dia ni. Ni salah satu video PRANK Remi Gaillard.



Remi Gaillard ni memang hati kering la kan.. haha
p/s: ada sesiapa berani buat macam Remi nie?? haha

Labels:

4 Comments:

At August 20, 2011 at 1:41 PM , Blogger miera-in said...

huh..kagum tgk Remi Gaillard ^__^

 
At August 20, 2011 at 1:44 PM , Blogger Cik Bell said...

haha.lawak tgok video nie..kui3

 
At August 20, 2011 at 2:00 PM , Blogger civil kawan(kure2) said...

miera-in: kagum kan.. hati kering betul dia nie.. hehe
cik bell: haha remi mmg terbaek.. ada 1 vid dia tunjuk cara2 mcm mana nak dapat mcd percuma.. hehe..

 
At May 6, 2012 at 12:34 AM , Blogger .diannorhayati. said...

haha. paling suke video snail die. habes jalan pon jadi jammed dibuatnye. harhar

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home