23 May 2010

WA BLOG KURE2 BOMBASTIC.. EHEHE.. DARI AKAK AMY =p

(aku suke gune bahasa sms sory) Kejutan terkejut..Ape da.. hehe.. sebenarnye.... opssss maaf2.. lupe

ASSALAMUALAIKUM SEMUA

Ok dah??? ehe.. sebenarnye kure2 da lame x on9(bahasa sms..yeke??) hehe.. sebab kure2 sekarang tengah periksa akhir sem... sabo je.. tengah menunggu kertas terakhir ni..
eh aduh suda lari tajuk suda... sebenarnye hari ni kure2 nk cite pasal kure2 dapat "AWARD" ke-4.. kali ni kure2 dapat dari Cik Amy(cik ke??? x pe bio die rase mude.. hehe sory aka.. anak sihat??).. terima kasih la kat akk sebab bagi "AWARD" ni kat kure2.. BOMBaSTIc ke blog kure2 ni?? eheh.. hanya mereka dan keluarga mereka yang tau. cewah.. ape2 pun sayang akk sbb bg award ni.. eheheh..




sekarang kure2 nak anugerahkn award ni kat sape ek??? jap2..

cube tengok sape kene.. eheh

virus|wasiat berpuaka|sufferedgezine|cheqppjoy

Labels:

1 Comments:

At May 24, 2010 at 8:53 AM , Blogger aMy@LoLipOp said...

HUAHUAHUAHUHUA ...
u really make me laugh while reading dis entry .. ;D
hahaha .. sureĀ² no prob ..
ur most welcome .. =)
mmg akak rasa blog ko bombastic ha .. ceria dan canggih ! :D
alhamdullillah anak sihat ..
haa , bkn ko sorng ckp akk muda ,
ramai jgk yang cakap dania tuh adik akk , bkn ank akk ..
sabo jela .. hahaha ;P
nyway glad u like the award :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home