03 May 2010

cara nk kasi gambar dalam entri lg cantik..

warh sronok gle lepas jalan2 pegi glog membe2,, aq ternampak satu entri kat blog PUPUT..
entri ni pasal camne nk kasi gambar tu leh zoom.. mule2 aku cube tak jadi, dah lame2 kau ha jadi pun.. peh punye suke aq.. jap, korang caye tak ape yg aku cite ni?? x caye meh aku tunjuk,,, korang klik je kat gambar tu...





ha da caye kan??? kalo korang da caye.. nak buat tak?? ha korang pegi la kat entri PUPUT... aq nak ngajo x pandai, so ni je la cara aq dapat tolong korang.. eheh.. ha klik je name PUPUT ni...

Labels:

8 Comments:

At May 3, 2010 at 8:58 PM , Blogger shaNAf said...

baguih2x!!
tq kongsi info...^^

 
At May 4, 2010 at 2:25 AM , Blogger civil kawan(kure2) said...

wlcm2.. ala sesame blogger pn nk berkire wat pe.. lg banyak ilmu kt kongsi, lg maju la blogger2 kite.. eheh.. tq la cz bace n comment kk.. da try bg tau..

 
At May 4, 2010 at 2:29 PM , Blogger Nurul Farhana said...

sharing is caring...

tq²...nak g try jap.. =]

 
At May 4, 2010 at 4:03 PM , Blogger civil kawan(kure2) said...

ok.. da jd bt tau kk.. toink2..

 
At May 4, 2010 at 5:53 PM , Blogger PUPUT said...

seksa gak ke kure2 nak buat?sibaik awk sabo..hehe...tq la promote nama sy..glemer kejap...gmbo kura2 tu jd beso banget..smpai jerawat2 pon nmpk..hehehe...

 
At May 4, 2010 at 6:12 PM , Blogger shey said...

haha , besh2 :DD

 
At May 4, 2010 at 6:58 PM , Blogger civil kawan(kure2) said...

hak2.. puput. ade plak kure2 tu jerawat.. haha.. ala promot membe kan..

 
At May 4, 2010 at 6:59 PM , Blogger civil kawan(kure2) said...

best kew?? da best 2 g la try.. eheh

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home