01 May 2010

WARHHH DAH NAK DEKAT PEPERIKSAAN AKHIR...




warhh peperiksaan akhir da nak dekat.. ade la dalam dua minggu lagi... aduh satu ape pun tak wat ulang kaji lagi.. lagi-lagi aturcara... warh stres2... skarang aq cume mengira hari je nk final..... sape2 leh ganti aku?????
leh tak aku lari dari exam macam dalam gambar kat bawah tu??



hak22.. menakutkan aku je.. tp biasenye bile da dalam dewan periksa 2, aku tengok membe-membe aku suke buat cam ni...
teruk-teruk.. tp aku x wat macam tu ok.. ehehe.. sabo je.. aq cemburu la tengok membe-membe aku yg da abis pekse tu.. duk umah goyang kaki je.....
ape-ape hal pun.. exam tetap exam..... jom follow aku exam..

Labels:

3 Comments:

At May 3, 2010 at 2:36 PM , Blogger Nurul Farhana said...

salam singgah. balas kunjungan.. =]

gud luck for your exam..!

 
At May 4, 2010 at 2:29 AM , Blogger civil kawan(kure2) said...

trimas ya,,,.. ehehe. kunjungan akan tiba sebentar lagi.. ehe

 
At May 4, 2010 at 8:33 AM , Blogger pRinCesS... said...

jom2..heheh..sudah di folow..thanks yep folow blog sy, sudilah kiranya terima pemberian x seberapa ni:


http://pepijatkaku.blogspot.com/2009/06/special-to-all-my-followers.html

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home