03 May 2010

MARI BERKEMPEN......

Assalamualaikum kepada semua yg beragama islam dan salam sejahtera kepada yang bukan beragama islam.. Aha hari ni saya nk berkempen sikit..Tp bukan kempen untuk pilihan raya tu.. Itu tunggu saya jadi yang berhormat dulu(YB) ehehe..Hari ni saya nak berkempen untuk Kempen "Go Green".. Saya muke tertarik dengan kempen ni sejak saya buka laman web Politeknik Merlimau la.. Kat bahagian Jabatan Kejuruteraan Awam tu, mereka da mula buat kempen tentang "Go Green" ni.. ni gambar yang diorang taruk..






Banyak kempen yang PMM dah buat..Antaranya pengharaman menggunakan polisterin di kantin dan kafe(haram ke) atau dinamakan Kempen Polisterin Sifar.. wa bagus tak?? ehe..






Best gak kempen ni, so secara tak langsung, saya pn terpanggil untuk buat banner untuk kempen ni.. xtau la lawa ke x.. ehehe.. tengok dan bagi comment kk.. ala lawa ke tak tu blakang cite la, yang penting, pogram ni dapat dijalankan dengan jayanya..




sume blogger support k.. "duniaku indah dikelilingi kehijauan".. eheh
sekian, wasalam.. bweek....

Labels:

1 Comments:

At August 23, 2011 at 12:14 PM , Blogger selamberK said...

hahah..macam kenal je logo go green tue..hahaha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home