06 September 2011

[Perjumpaan Bekas Zamrud 2008] Beraya Bersama Sahabat Lama.

Assalamualaikum semua.
Dah lama kan Kure2 tak update blog Kure2 ni.
Sebenarnya Kure2 berada di kampung. So faham-faham je lah, kat kampung mana lah nak dapat internet sangat kan.
Kembali kepada cerita asal, hari ini Kure2 nak kongsi dengan korang semua gambar-gambar raya Kure2 bersama kawan-kawan lama.
Walaupun kami hanya dapat beraya satu hari je, tapi perjumpaan ini sangat meriah dan serba sedikit merapatkan lagi hubungan antara kami semua. Kure2 sangat-sangat berterima kasih kepada semua kawan-kawan yang dapat memeriahkan majlis beraya kita kali ni. Semoga persahabatan yang telah kita bina sekian lama akan kekal hingga ke hujung nyawa. Kepada yang tak dapat ikut tu Kure2 faham, mugkin kamu semua sibuk dengan hal masing-masing. Tanggungjawab kan yang utama.
Ha ni serba sedikit gambar-gambar tersebut.












Haha amacam ada yang terpikat tak kat diorang ni?? kalau ada meh bagi tau.. mana tau ada yang solo lagi leh Kure2 tolong.. hehe.. 
Sekali lagi Kure2 atau saya Mohd Fadzli Affandey mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah memeriahkan majlis kita ini, dan disini juga saya memohon maaf zahir dan batin kepada semua sahabat2 saya tak kira lah yang kenal hanya dalam alam maya sahaja dan juga yang saya kenal dari kecil lagi. Lagi satu, mungkin majlis kita ini tak akan dijalankan lagi. Lepas 5 tahun baru kita akan mula balik(5 tahun masa untuk rehat dan merindu-rinduan.. hehe) . Masa tu baru boleh tengok sapa yang dah kawin dan beranak pinak.. haha.. Akhir kata, selamat hari raya..

Labels:

3 Comments:

At September 7, 2011 at 4:25 PM , Blogger lyndaz said...

wuuuu..
nak gak buat prjumpaan cmni..
sob33! XD

 
At September 7, 2011 at 4:27 PM , Blogger civil kawan(kure2) said...

ha ape lg ajak la membe2 wat.. hehe.. seronok wehh.. =)

 
At January 30, 2012 at 8:21 PM , Blogger pandan said...

best..!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home