24 January 2011

INI BUKAN CERITA KHURAFAT, INI CERITA SAYA..

salam kawan2 kure2.....
agak lama la jugak kure2 tak post kan.. kure2 agak sebok dan paling penting sebenarnya kure2 tak tau nak tulis apa... nak tunggu cerita bola lame lagi( bola Malaysia.. x main la bola negara luar..).. hehehe..
ok malam ni kure2 nak cerita pasal gadis yang dah curi hati kure2..... hehe




gadis ini namanya Hazlinda binti Salim atau Linda..
Kota Tinggi adalah tempat asal gadis ini.
dia dilahirkan pada 10 januari 1992..
nakal tu boleh tahan la.. tapi dalam nakal ada manjanya
garang?? agak garang la.. tapi dalam garang ada manisnya
tegas?? memang tegas.. tapi dalam tegas ada kelembutannya..
itu yang buat hati ini terpikat ni..
nak tanya korang cikit la
cantik x dia ni??
ape?? x cantik??
nak kene penyepak aku??
peduli ape korang kata, yang penting bagi aku dia ni cantik dan superbest..
ala apa ada pada kecantikan, aku selalu ingat pesan aruah nenek aku dulu, "ko kalo nak cari pasangan, jangan cari yang cantik luaran je, sebab cantik luaran satu hari nanti tetap akan hilang, ko cari la yang cantik budi pekertinya, teguh imannya, dan yang paling penting hormat orang tua sebab itulah pengikat kasih sayang yang kekal hingga ke akhir hayat. Ingat tu"..
lagipun kalo la aku cari yang cantik-cantik, aku jugak nanti yang sakit hati.. ye la mane taknya, aku nak tanya korang la, kalau ade perempuan cantik lalu depan mata korang, ape korang buat?? comfem tengok kan.. aku pon tengok.. haha..(ops jangan mara syg,, naluri lelaki suke benda yang cantik.. >.< hehe.. kalau tak caye, tanye adik.. hehe)..

eh rasenye sampai sini je kot cerita aku malam ni.. sejuk doe.. hahaha.. k salam.

Labels:

2 Comments:

At February 19, 2011 at 11:21 PM , Blogger myshortlife said...

Jiwang r lu,bro..
Kang berkarat plak telinga wa..
haha3x.. :))

 
At February 24, 2011 at 6:30 PM , Blogger civil kawan(kure2) said...

hak2.. sabar2.. jangan karat sekarg.. haha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home