29 December 2010

MASALAH DAN PENYELESAIAN dot2.. ehhe





korang ingat lagi kan kes laser yang digembar-gemburkan rakyat indonesia sebagai punca kekalahan pasukan bola mereka tu kan. tapi kenyataan itu telah dapat disanggah oleh Malaysia lengkap dengan bukti yang teramat kukuh bahawa sebenarnya mereka yang memulakan dulu insiden laser ini.




Jadi mungkin yang berlaku di Stadium Bukit Jalil itu adalah..... malas nak sambung.. haha itu semua satu kemungkinan.. ni ade lagi satu gambar bukti yang kukuh menunjukkan pemain Malaysia pun kene pancaran leser tu.. sabar je la




so secara beraninya, Malaysia telah menemukan satu cara untuk menangani masalah pancaran laser ni.. ni cadangan je.. hak2. meh tengok.. hehe



ha amacam smart x?? yess.. so ape lg, jom kita sokong Malaysia semoga berjaya untuk menang.. aminnn

Labels:

2 Comments:

At December 29, 2010 at 2:02 PM , Blogger che armster said...

haha anti-laser beam tu caya!

 
At December 29, 2010 at 3:06 PM , Blogger civil kawan(kure2) said...

hak2.. caya beb..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home