30 May 2011

Trip Berjimba-jimba Dengan Kawan lama.. Lokasi Mall dan Minyak Beku

Assalamualaikum dan selamat pagi kawan2. hari ni Kure2 nak kongsi pengalaman Kure2 keluar dengan kawan-kawan lama. Pada tanggal 22 mei 2011 yang lepas kami telah berjaya diketemukan semuala.. Walaupun tak berapa ramai tapi kami tetap enjoy. Memang da jadi 1 kewajipan bagi kami untuk berjumpa setiap tahun walaupn sekali.. Lokasi kali ini adalah, Pantai Minyak Beku.. di bawah ni antara gambar2 kami di sekitar Pantai Minyak Beku.. saksikan..

Pemandangan matahari terbenam meh


Nazmi sebok menerangkan cara menggunakan camera 2.. haha


Hazwani Hazirah (bergaya meh.. ngahaha)




Budak love DAIS... =)

Haha tu la antara gambar2 kawasan yang kami pergi. Apa2 pun kredit kepada semua kawan2 aq yang pergi sebab tampa korang sape lagi yang nak pergi kan.. sabo je lah.. hehe.. 

Mood: happy.. 

p/s: ada masa jom buat lagi.. kawasan nanti kita bincang okey.

Labels:

3 Comments:

At May 30, 2011 at 5:25 PM , Blogger momieto said...

beshnye jln2 ngan memeber..

 
At May 30, 2011 at 8:12 PM , Blogger bile budak berkate-berkate said...

ko mmber ngn mukon ke???
bju i luv dais 2 bju kos aq 2...
xsngke ko mmber ngn die..

 
At May 30, 2011 at 8:49 PM , Blogger civil kawan(kure2) said...

momieto: hehe mmg best.. lg pn bkn dapat jumpe slalu..
B4: aa die membe aq dari kecik lg.. sk rendah same2..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home