29 May 2011

Blog Ku Ber"Header" Semula

Assalamualaikum, salam hormat dan salam sayang Kure2 dekat korang Blogger2 dan pembaca2 yang sudi membaca Blog Kure2 ni.. Hari ni Kure2 nak buat entry mengenai "Header" baru Blog Kure2kucivil. Rasenye da dekat 2,3 bulan kot Blog kure2 ni x tukar2 "Header" baru.. So hari ni kure2 berasa ringan tangan lak nak menjadi kretif, so terhasillah "Header" ini..

Sebenarnya dah lame dah Kure2 nak buat "Header" baru ni.. Dari keinginan nak buat "Header 3D" pastu tukar nak buat "Header cartoon". Akhirnya yang menjadi kenyataan hanyalah "Header (ape ni ek?? tengok tulisan macam jeli pun ade)" hehe.. tah Kure2 pun x tau ni "Header jenis ape.. Yang penting pada Kure2, Kure2 suka dengan "Header" ni dah lah... Yela sape x suke kan kalau benda tu atas usaha sendiri.. hehe.. Mungkin lepas ni Kure2 nak tanam azam kot, setiap bulan Kure2 nak buat "Header" baru..mane tau kan.. haha.. angan2 itu penting..  Tampa angan-angan tiadalah kejayaan kan.


Labels:

6 Comments:

At May 29, 2011 at 8:09 PM , Blogger bile budak berkate-berkate said...

buatkn header tok den
boley??(smbil snyum ngade2)
hahaha

 
At May 29, 2011 at 8:22 PM , Blogger civil kawan(kure2) said...

boleh je.. tapi xde la lawar sangat.. sbb baru belajar.. hehe.. nak header cmne?

 
At May 29, 2011 at 8:45 PM , Blogger ohlala said...

buatkan jugak plishhh~

 
At May 30, 2011 at 12:04 AM , Blogger civil kawan(kure2) said...

wah ramai lak suh wat.. hehe.. nanti saya fikir.. :)

 
At May 30, 2011 at 7:04 PM , Blogger syieda said...

pndainya dia bt header sndiri.. ^_^
syieda lgsg xreti sob2..

done folo u dear ^_^

 
At May 30, 2011 at 8:51 PM , Blogger civil kawan(kure2) said...

hehe thank syieda.. ala 2 header biase2 je.. x lawa mane pun.. teringin gak nak wat yang cantik2 pas ni.. hehe... tunggu tau...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home